“Ik heb het boek niet gekregen!”

Af en toe krijgen we bericht dat iemand een boek of studiemateriaal niet heeft ontvangen. Dat is natuurlijk heel erg vervelend. In beginsel handelen we binnen 48 uur elke bestelling af. Heb je het boek niet gehad, dan sturen we je gewoon nog een extra exemplaar.

We hebben ons afhandelingssysteem er op gecontroleerd. Nou blijkt in veel gevallen dat bij een bestelling de adressering op de factuur met name gericht is op de betaling. We sturen bij elke bestelling de factuur per e-mail toe en op de factuur staat dan zoiets als

[organisatie X] met [postadres Y] en [e-mail adres Z].

 

En het adres op de factuur is ook het adres waar we elke bestelling naar toe sturen. Die nemen we één op één over op de adressticker die we op elke bestelling plakken.

Wat soms op de adressering ontbreekt, is de naam van degene voor wie de bestelling bedoeld is. En het komt dus wel eens voor dat er een boek van ons in de organisatie arriveert, maar dat op de postkamer aldaar niet bekend is voor wie dat boek nou eigenlijk bestemd is. En dan gaat zo’n boek aan de zwerf door de organisatie. Ondertussen krijgen wij een mailtje waar blijft nou mijn boek?

Vriendelijk verzoek dus om bij elke bestelling goed in te vullen voor wie de bestelling nou eigenlijk bedoeld is. Dan weten wij ook wie we met een bestelling blij kunnen maken.

En heb je een bestelling echt niet ontvangen? Dan sturen wij het gewoon nog een keer toe.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *